יום חמישי, 28 ביולי 2016

ספסלים - טרנד חדש בעיצוב

עולם העיצוב הוא עולם שבו נדמה שטרנדים מתחלפים על בסיס שבועי כמעט
עולם העיצוב המודרני, בדגש על כל מה שקשור לעיצוב הבית והסובב אותו, הוא עולם שבו נדמה שטרנדים מתחלפים על בסיס כמעט שבועי. נדמה כאילו בכל פעם שאנחנו פותחים את מדורי העיצוב או את האתרים בנושא, אנחנו שומעים על רעיון חדש שכובש את עולם העיצוב, צבע חדש שעוד לא ניסינו, או כלי כזה או אחר שמוסיף לנו אלמנט ייחודי לבית. ובכן, אחד הטרנדים החדשים יותר והאהובים עלינו יותר הוא טרנד הספסלים. ומהו בעצם ספסל? לכאורה, מדובר במוצר פשוט עד כאב – כיסאות עץ שטוחים ורחבים המשמשים לישיבה לאדם אחד או לכמה אנשים, לעתים ללא משענת ולעתים עם, שיכולים להתאים עבור מגוון רחב של מטרות בעיצוב הבית ובעיצוב הגינה.
טרנד הספסלים הוא טרנד אהוב עלינו במיוחד, ונסביר את האפשרויות השונות בתחום
·         פנים הבית – בכל מה שנוגע לפנים הבית, השימוש בספסלים הוא לא מבוטל כלל וכלל, על אף שרבים נוטים לשכוח את האפשרויות השונות בתחום. בתור התחלה, ישנם ספסלים מעוצבים המשמשים לדקורציה בפנים הבית, כמו גם לישיבה נוחה למדי. ספסלי אחסון הם אפשרות המשלבת בין שטח אחסון נוח לשימוש לבין מושב נוח למדי, וגם כאן מדובר באפשרות טובה מאוד של עיצוב הבית עם ספסל מעוצב ואיכותי.
·         חוץ הבית – בכל מה שנוגע לעיצוב חוץ, ספסלים הם טרנד פחות חדש ויותר נכון תמיד. בין אם מדובר בספסלים דקורטיביים לחצר, בספסלי זולה נמוכים לישיבה עם חברים, בספסלי אוכל רחבים למטבח חוץ או בספסלי נדנדה לשעות הפנאי – כל מטרה שרק רוצים לקבל בעיצוב הגינה עם ספסל איכותי ניתן להשיג.
הספסל הוא כלי עיצובי עם תפקידים פרקטיים שונים, ובעינינו מדובר באפשרות איכותית תמיד

כל מרכיב עיצובי באשר הוא, בבית או בגינה, הוא מרכיב שאת התפוקה המקסימלית ניתן להשיג ממנו כשהוא משלב בין אסתטיקה לבין פרקטיקה. ספסלים איכותיים באמת עושים בדיוק את זה בבית או בחוץ – ועל כן מדובר בטרנד עיצובי שנמצא כאן בכדי להישאר, ושחבל לכם לפספס כשאתם מעצבים את הבית שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה